Schluut !

Det blev lite mer träning idag efter i morse haha :D
Vid 12.30 tiden så blev jag så uttråkad och visste inte vad jag skulle göra, försöke få tag i min syster från 10.00 men inge svar så då hoppade jag upp på löpbandet här hemma, gick/joggade i 25 min tror jag det blev..
Efter det ner på golvet och köra olika core övningar (mage, rygg, rumpa, armar).
Och sen när jag väl fick tag i henne, sisådär 13.15 (nyss vaknat), blev precis klar med core övningarna så fick jag med henne på en prommis och det blev väl ca 1 timme.. Burr !
Så NU är jag trött.. Ska alldeles strax byta blöja på mini och sen kasta han i sängen, morfar sitter nu och försöker hålla han vaken till lite närmare 7..
Så när han är i sängen ska jag kasta mig i soffan och bara slöa !
Hejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0