Glad :)

Tjo, testar köra ett litet snabb inlägg från telefonen :)
I helgen har man bara tagit det lugnt.. Jobbade igår och idag har vi varit och gjort lite saker och sen for vi ut till byn och käkade middag, vilket var jätte gott i vanlig ordning :)

Blev glad nu när jag skulle gå och duscha.. Kan säga att jag brukar aldrig väga mig på kvällarna för vad jag har fått för mig så väger man alltid som mest och då är det bättre och väga sig på morgonen för då visar det mindre, men jag kan ju ha fel om den saken haha :)
Hur som helst, nu har 3 dagar gått utan kolhydrater..
Har gått bra fast åt typ 6 potatiskroketter till fonduen vi åt i lördags men men, iaf det har alltid varit en bestämd vikt varje kväll 82 kg punkt ! (morgonvikten har varit typ 80,6 nå sånt) och nu när jag testade bara för skojs skull så 80,4 :)
-1.6kg. Inte dåligt :) får hoppas det håller i sig också sådär :) nä nu måste jag sova så man orkar upp imorgon, natti natti ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0